vsetkovklude

vsetkovklude | kopyto, jelito, platí to :)

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
vsetkovklude
true story
 
cannabis
cannabis | 25.10.2020 08:24

Hmmm, zabudi tam vsak napisat to, ze ta chorela vypukla prave kvoli tomu, ze ludia nemali pristup k pitnej vode. :D Vtedy totiz vsetky dane z vychodneho slovenska prezrala Budapest, no a dnes je to Bratislava. Ale to tam uz akosi dopisat nemozu, nepasovalo by to do propagandy. :D


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 08:29

ale veď to sa vzájomne nevylučuje, neveriť vrchnosti a nepodliehať konšpiráciám, ktoré ťa môžu zabiť 😎


| 25.10.2020 08:35

Skvelý článok ... porovnávať vírus a choleru ... no to chce guráž.


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 08:45

áno? a pointu si pochopil, alebo ti včera tyčinkou prepichli mozgovú blanu?


| 25.10.2020 08:51

Ak by som bral vážne každé prirovnanie a podobnosť, asi by mi už praskla hlava. A ... vieš kto uráža na počkanie ?


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 08:56

v článku ide o paralelu v konšpiráciách vtedy a dnes, čo sem pletieš príčinu pandémie? Vedieť prečítať ešte neznamená pochopiť...ale ok, nechcel som urážať, sorry


Lodovik
Lodovik | 25.10.2020 10:13

100% dane z prijmu fyzickych osob sa odvadzaju uzemnemu celku podla trvaleho pobytu. Cize ak niekto pracuje v BA ale trvaly pobyt ma stale na vychode (a takych ludi je dost), tak je to presne opacne nez ako pises.


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 12:06

nepochop, hej takto nejako náckovia zvyknú relativizovať holokaust...


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 12:09

...kto sa nepoučí z historických omylov a chýb iných, je odsúdený ich zopakovať...dnes viac ako inokedy platí: 'Historiae est magistra vitae'


Hovado
Hovado | 25.10.2020 13:44

V každom národe sú slušní ľudia aj debili. Ale podľa jednotlivcov hodnotiť celý národ je dosť debilné


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 14:25

nepochop, Stalin sa dohodol s Hitlerom, kým ho ten nepodrazil. Amíci vyčkávali do poslednej chvíle, aby prišli ako záchrancovia, tak to bolo. My sme tu kapali po stovkách, lebo aj medzi nami sa našli gardistické svine, arizátori a štát viedol klérofašistický alibista, tak to bolo...


register
register | 25.10.2020 14:55

Hovado snad necakas od nepochopa nieco rozumne...


cannabis
cannabis | 25.10.2020 17:13

Mily LODOVIK, to by platilo iba vtedy, keby v tej Bratislave neboli plateni ludia v 43 statnych uradoch z dani pracujucich. :D Takze nemas pravdu, Bratislavu totiz skresluje statna sprava a dost markantne! :D


trombon
trombon | 25.10.2020 20:39

aj keby to boli kosice, lucenec, ci hornadolna, hlavne mesto niekde v state musi byt a statu treba platit dane a to ako ten stat funguje zalezi od politikov, ktorych volili obcania toho statu... inymi slovami, to ako funguje stat (myslim pravny a demokraticky stat) je zodpovednost obcanov... to co vidis v statnych uradoch, v politike v kazdodennom zivote je verny obraz obcanov slovenska... chapeme Mariša? cele si to prevratil/a... studne boli nakazene cholerou a preto bol nedostatok pitnej vody... to je akoby si si dal joint horiacim koncom do huby a zhlboka potiahol...


DaphneMoon
DaphneMoon | 25.10.2020 20:44

Napriklad za obcou Smizany su postavene krize a kaplnka ako pomnik dvom muzom, co chodili pocas morivej epidemie dezinfikovat studne vapnom, a presne ludia si mysleli, ze im chcu porobit a uskodit, tak ich zlyncovali a nad dedinou obesili. Akoze ex post pomnik je fasa, ale tym chlapikom je na prd. Paralelu s dnesnou situaciou vidim v tom, ze ludia su tiez nachylni viac verit svojim strachom a fantaziam nez vede a hovno sa poucili z minulosti


vlado
vlado | 26.10.2020 12:27

nepochop: historici pracuju tak, že maju viac zdrojov ktore porovnavaju, ak su. cholerová epidémia bola toť nedávno, zdrojov infomrácií je veľa. čím ideš ďalej do minulosti, tým zdrojov ubúda a tam už naozaj môže platiť to, že dejiny píšu víťazi, ale to sa už bavíme o veľmi vzdialenej histórii.
plus k tomu terba prirátať archelogický záznam, najnovšie aj genetiku. to môže potvrdiť či vyvrátiť historické udalosti.


vsetkovklude
vsetkovklude | 26.10.2020 13:43

vlado: lenže on to vzťahoval na 2. svetovú vojnu vo svojom príspevku, a to je priekak, ak ho to takto učili v škole. Zažil som aj pedagógov, ktorí dokázali hodiny relativizovať historické fakty...


vsetkovklude
vsetkovklude | 26.10.2020 20:28

Spochybňujem, lebo mám istý prehľad o kvalite širokej vzorky...kde sú tie časy keď nás rad radom učili pedagógovia, pre ktorých bola práca poslaním a svoje vedomosti prehlbovali sebe aj nám...dnes je to menšina a môžu za to pedagogické fakulty, ktoré pľujú kvantá slabých absolventov. Česť tu patrí UKF v Nitre a hanba KU v Ružomberku, aby bolo jasno...


vsetkovklude
vsetkovklude | 26.10.2020 20:35

dík, že si mi prerobil nick, ale ponechám si tento, ak smiem 😋


vsetkovklude
vsetkovklude | 27.10.2020 08:31

@nepochop: svoje deti chcem viesť ku kritickému mysleniu, nechcem aby komukoľvek zožrali čokoľvek, ani mne nemusia, ak si to vyargumentujú (čo pochybujem, že dokážu :D). Zároveň ich však budem viesť k úcte k učiteľom, o.i. aby si najprv daného učiteľa oťukali, či a ako príjme iný názor, alebo opravu, ak k takej situácii dôjde. K inteligencii totiž podľa mňa patrí aj ovládanie sa a nesranie si do vlastného hniezda, len preto, aby som mal pravdu...

Čo sa týka politikov, tak ich vzdelanie alebo spôsob štúdia je ten najmenší problém. Áno bolo by úžasné mať vzdelaných a múdrych predstaviteľov, ale ľudia volia podľa seba a oni sú len vzorkou tohto národa...


cannabis
cannabis | 1.11.2020 06:47

Mily TROMBON, nic som neprevratil. :D Len som Vam sprosto napisal tak ako to je. :D

Unika Ti podstata, ze mne tu nejde o hlavne mesto, ale o byrokraticku centralizaciu. Za sociku sa kvakalo o centralizacii Prahy, ale ta je v porovnani s terajsou centralizaciou Bratislavy len slaby odvar.

Nehovoriac o tom, ze si tam uradnici vymyslaju nove statne firmy, kde potom idu robit riaditelov. :D Prestuduj si ako vzniklo OKTE, alebo aku karieru urobila dnesna riaditelka financnej spravy. :D

Takze prepac, my dane platime a Bratislava ich vyziera. Bez statnych uradov by ste tam mali asi taku zamestnanost, ako v Rimavske Sobote!


cannabis
cannabis | 1.11.2020 06:51

A este k tym studniam! :D Zabudas na to, ze na vychode zacali stavat vodovody az zaciatkom 20teho storocia. Takze pises nezmysly. Vody bol stale dostatok, ale nie takej ktora bola pitna. Problemy na vychode nastali aj po I. svetovej vojne, kedy sa stahovalo obyvatelstvo z Madarska na Slovensko. Problemy nastali aj ked tam prislo vojsko, nebol dostatok pitnej vody, aj ked vody bolo naokolo dostatok. DOVOD? Dane sa platili Uhorskej monarchii a ta na vychod kaslala. Presne jak dnes Bratislava. Takze prepac, ale nemas pravdu!

Tie Tvoje porovnavania s jointom beriem, ako ukazku toho, ze uz nemas argumenty ako obhajovat parazitovanie pazravej na Dunaji. :D


vsetkovklude
vsetkovklude | 1.11.2020 09:01

neskriepme sa, namiesto toho stavajme mosty, napr. vo Veľkej Lodine jeden chýba a cannabis má v tomto čiastočne pravdu, lebo som nepočul, že by nejaký most padol na západe kvôli nedostatku financií na jeho opravu...


cannabis
cannabis | 1.11.2020 09:57

Ja skor pocul informacie, ze z verejnych penazi sa v Bratislave zrusil nejaky stary most, postavili tam novy a ten stary za velkeho potlesku previezli kdesi na vychod do okresu Vranova nad Toplou.

https://www.cas...on-konstrukcie/

Takze takto to vyzera. :D Bratislava prosperuje za dane zvysku Slovenska, kde pride z Bratislavy akurat tak stary a pouzity odpad.

A skusme pozriet povodne. :D Na vychode sa niektore obce nevedia spamatat z povodni, ktore boli este v roku 1997. Zato sme rychlo spojili povodia do jedneho SVP, aby stratove povodie DUNAJA malo z coho stavat protipovodnovu ochranu. Blava ma tak ochranu za miliony a vychod dlhy!

Ako som uz pisal hore. Bratislava keby mala zit bez dani zo zvysku Slovenska, tak je na tom so zamestnanostou asi tak ako Rimavska Sobota.

Problem je ten, ze Bratislavsky uradnik na URSO si vymysli statnu firmu OKTE, ktorej sa potom stane riaditelom. Samozrejme sidlo v BA, budova v BA, zamestnanost v BA. Akurat, ze platime to vsetci vo fakture za elektrinu, pod polozkou TAFIRA ZA PREVADZKOVANIE SYSTEMU. A paraziti namiesto toho, aby priznali ze parazituju, idu kvicat ze vraj cenu elektriny zvysuju obnovitelne zdroje energie. Ake ubohe klamstva! Nie OZE, ale nova statna firma plna Bratislavskych uradnikov zvysuje ceny elektriny.

A v tomto by som mohol pokracovat asi donekonecna!


cannabis
cannabis | 1.11.2020 09:59

https://www.okte.sk/sk/informacie/o-spolocnosti/

To len aby ste videli, ako to funguje! Bratislavsky uradnik vymysla nove urady, aby mal opodstatnenie! Aj robotu pre kamaratov a rodinu.


Hovado
Hovado | 1.11.2020 12:51

Kanabis na hrad! Propomenul si mi ako ku nam na vychod s velkou slavou Kalinak priviezol 20rocne hasicske auto, ktore na zapade vyradili


cannabis
cannabis | 1.11.2020 16:48

:D Ja si zase spominam na jedneho Bratislavcana a ktorym som diskutoval v dvoch roznych temach. Jedna bola dialnica z BA do Kosic a druhou temou boli zahranicne investicie. :D Pri teme dialnica mi polozil otazku, naco stavat dialnicu do Kosic, ked tam nie su ziadni investori a nic tam nie je (asi od neho to potom prebral Hranol). Pri druhej teme zase pisal, naco su nam na vychode nejake zahranicne investicie, ked tam nemame postavene dialnice.

Asi to bol nejaky statny uradnik! S tou jeho konskou logikou by na to mal dostatok predpokladov. :D


cannabis
cannabis | 1.11.2020 16:49

Inak mna strasne zaraza, ze aj pocas korony musime dodrziavat rozne zakony, vyhlasky a usmernenia, len statni uradnici nemusia.

Skuste si teraz poziadat o stavebne povolenie, alebo o zapis do katastra. Tri mesiace cakania a nic. Cize zakony su len pre nas plebs, pani uradnici maju vlastne.


trombon
trombon | 1.11.2020 17:42

Mariska mila, konstatujem ze si nepochopil/a ani clanok a ani moj koment... centralizacia uradnej moci naozaj nemohla za sirenie cholery na vychodnom slovensku v roku 1831...vodovodiky vtedy neboli a tak sa dezinfikovali studnicky ako jediny zdroj pitnej vodicky a okrem cholery sa zacali sirit aj bludy ako ten tvoj a ajhla povstanie ako vysite... a mimochodom centraly jednotlivych statnych uradov z praktickych dovodov musia existovat a su umiestnene spravidla v hlavnom meste... inak by sme si mohli rozdelit slovensko na male republicky alebo kniezatsva a nech si kazdy uradik pracuje s tym co ma... chapes definiciu statu? (na okraj: nie som z bratislavi a nezijem a nepracujem v bratislave) takze vody bolo dostatok, akurat nebola pitna, lebo cholera a za to mozu madari v uradoch v budapesti, tak to bolo, igen?


cannabis
cannabis | 1.11.2020 17:56

Mily Trombon, o tom ze som nieco v Tvojom prispevku nepochopil s Tebou suhlasim, omietam totiz chapat prejavy ludkej hluposti. :D

Vodovodiky boli aj vtedy, len Ty o tom nic nevies, asi v tom je ten problem. Studnicky neboli jediny zdroj vody, ten bol aj z povrchovych riek. :D Zase si mimo.

Keby som siril nejake bludy, tak mi ich vies vyvratit a nenapises mi tu prispevok o TVOJEJ definicii statu a halucinacie o tom, preco potrebujeme tolko darmozracov zvanych statni uradnici. :D

Mne je jedno, kde zijes a kde pracujes, ak je to vobec tak. :D Vymyslene dristy o tom, ze musia existovat nejake zbytocne statne urady a musia byt umiestnene v hlavom meste, ktore tak parazituje na zvysku krajiny na mna neplatia. :D

Takze znova. Za sirenie cholery moze statny centralizmus a konska logika statnych uranikov. :D Keby tomu tak nebolo, asi by sa tak nerozsirovala.

To iste sa opakuje aj dnes! :D Statni uradnici rozhodli, ze ludia zo zahranicia ktori nezivia tuto krajinu si mozu lubovolne sirit virus po krajine. A jedini ktorych nakoniec nejako odmedzuju su ludia, ktori tu platia dane a odvody. Unika Ti totiz podstata, ten virus sa na Slovensku neobjavil len tak! :D

Takze prepac, nabuduce mi radsej napis argumenty, tie Ti budem skor akceptovat ako fantasmagforie a svojvolne definicie statu! :D


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader